JEŠTĚ PÁR SLOV...

PŘED VOLBOU

Vyznání kandidáta:

drahec

... spíš to podle mě budou "jelita"!

Myslím, že tyto volby jsou definitivně nejpříšernější volby, jaké jsem kdy zažil. Definitivně proto, že žádné další už nemusí být a pokud prohraje zdravý selský rozum, je pravděpodobné, že ani nebudou.

Výběr kandidátů? Jak může dávat někdo na roveň kandidáta, který dokládá kandidaturu padesáti a více tisíci hlasy s kandidátem, kterého navrhne politická strana – tam ještě budiž, neboť strana má také obvykle více tisíc členů. Ale jak může kandidovat někdo, koho podpoří několik kamarádů ze Senátu a to ještě někteří se klidně podepíšou pod dva nebo tři kandidáty (i politická strana s několika tisícovkami členů může navrhovat jen jednoho). Naprostý demokratický nesmysl, ale Ústavní soud to nechal plavat!

Volební kampaň – propagace – reklama.

Zvykli jsme si už na to, že reklamy na cokoli jsou z výrazné většiny stupidní až debilní a jejich výsledek – vliv na normální lidi bývá často zcela opačný. Předvolební šoty jsou v podstatě také reklama. K tomu podotýkám, že zásadně nesleduji nesmysly, které probíhají na „událostech“ natož pak vystupování kandidátů nebo jejich debaty. Ovšem protože v této vypjaté době televize cpe volby do každé volné minuty, není možné tomu úplně uniknout. Jsou to takové velmi krátké šoty, než stisknu tlačítko vypínající zvuk nebo přepnu na jiný kanál.

Vzpomínám na dávné časy, kdy jsme se učili: Jestliže chceme někoho oslovit, měli bychom znát jeho mentalitu a úroveň znalostí. Tím jsem se mnoho let řídil a řídím dosud. Nemám problém navázat rozhovor s lidmi z jakékoli sociální nebo věkové skupiny. Tvůrci reklamy tento základní fakt asi neznají, protože ho zcela opomíjejí. Sledujeme často sportovní přenosy. Na kanále Eurosport jsou často prokládány reklamou, a to stále stejnou. Dominuje tenis. A tak když se vám do přenosu třeba v biatlonu nebo ve skocích na lyžích několikrát verve reklama, která začíná ohlušujícím řevem „Rafaél Nadál“! A k tomu stále stejné obrázky – zákroky, Rafa olizující pohár, Rafa jásající. Jaký je výsledek? Stanete se alergičtí na Rafaela Nadala. A když na Australian Open vypadne – přejete mu to. To je výsledek reklamy. Nevím, proč mnoho různých producentů čehokoli se domnívá, že čím větší řev (asi v americkém stylu), tím větší efekt. Vůbec si neuvědomují, že nejsme nějací „anglosasové“, ve kterých je citlivost ubíjena třeba zavedením boxu do školních osnov, kteří nic jiného neznají. Naše přirozená mentalita, která je dnes systematicky ubíjená, je ale přece jiná. Jsme citlivé a něžné slovanské duše, ke kterým lze mluvit vlídně a řev v nich budí spíše odpor či nechuť.

Přeskočím k několika momentům, kdy jsem zahlédl kandidáta Drahoše, který říká stále jednu a tutéž větu: „Čeká nás finále a to je důležité.“ Logicky vyvstává: To není schopen se plynule naučit víc než jednu větu? Efekt musí být stejný, jako když vám cpou dokola a kolem stále stejného Nadala

Prostě reklama obchodní jako předvolební stejně hloupá a přinášející opačný efekt.

Velmi mě zklamaly politické strany: Nemluvím o těch vlastizrádných, jako TOP 09, KDU-ČSL, Piráti, ODS, které jsou pro příliv imigrantů a pěstují kamarádšofty se sudetoněmeckém landsmanšaftem.

Ty se chovají se svým kandidátem Drahošem, jak se dalo čekat.

Co ale ANO, KSČM a SPD?

Vyjmout z toho mohu jen KSČM. Její orgán vyzval voliče k volbě Zemana. Filip, jak jsem čekal, to osobně neudělal a schoval se za výkonný orgán.

O SPD a panu Okamurovi jsme pořádně neslyšeli od sněmovních voleb. Že by vyzvala své voliče k volbě některého kandidáta? Nic o tom nevím.

To samé platí pro ANO 2011. Na dvou mimoňských zastupitelstvech se zastupitelka za ANO paní Rašková domáhala omluvy na občanovi Plívovi, který oznámkoval nelichotivým odborným výrazem (debil) voliče ANO. Před prezidentským rozhodnutím se opět utvrzuji v tom, že občan Plíva měl pravdu. Výzvu od ANO k volbě jsem žádnou nezaznamenal. Neuvědomují si ti prosťáčkové, že s volbou Drahoše padá i Babiš jako premiér a sestavením vlády bude pověřen Fiala nebo Kalousek? Asi ne. Někde se objevila informace, že z voličů ANO 30 % volilo v prvém kole Drahoše. Tři krajští hejtmani za ANO vyzvali do druhého kola voliče k volbě Drahoše – tedy k likvidaci Babiše. Opravdu povedený spolek! Ale nakonec kdo chce kam… Blbé je, že na to můžeme doplatit my skoro všichni!

25. 1. 2018, Miroslav Starý

VÁŽENÍ OBČANÉ ČESKÉ REPUBLIKY!

V nadcházejícím druhém kole volby prezidenta republiky jde o mnoho. Jde o nás, naši zem, náš národ a jeho kulturu, budoucnost našich potomků. Rozhodněte se pro toho, kdo zájmy našeho národa a občanů bude opravdu hájit a bojovat za ně.

Běžte, prosím, všichni volit!

Pro druhé kolo volby prezidenta ČR dostanete hlasovací lístky obou kandidátů ve volební místnosti.

Z nich si vyberete podle svého uvážení jednoho kandidáta a vhodíte do volební urny.

Druhý lístek je třeba znehodnotit. Buď ho odneste sebou a znehodnoťte ho doma – mimo volební místnost nebo ho roztrhejte ve volební místnosti. Jen tak je možno mít jistotu, že Váš nepoužitý hlasovací lístek nebude zneužit jakýmkoliv způsobem. 

Severočeská PRAVDA
Vydává Miroslav Starý, IČO: 62732021, E-mail: stary_m@volny.cz
Adresa redakce: Mimoň IV., Letná 207; telefon 606590473