ZÁHADNÝ PODVOD?

Ke „zřícení“ Airbusu 320:

Z některých německých webů byly tyto články zablokovány, nejsou dostupné nebo vymazány.

Svět se začíná nacházet v totální válce informativní i skutečné. Nechal bych okamžitě zavřít Hollandeho a celou vládu.

Německý Airbus 320 byl záměrně "sestřelen" pomocí systému dálkového ovládání

March 24. 2015

Jim Stone

Překlad: OrgoNet
Důkaz:Zřícené německé letadlo bylo doprovázeno bojovým letouny, jak ukazují printscreeny níže v tomto článku.
Malé kousky trosek potvrzují, že letadlo bylo "sestřeleno" dálkovým ovládáním v plné rychlosti, při 600 a více mílích za hodinu.
V době 9/11 existovala tři letadla, známá tím, že měla jako standardní výbavu dálkové ovládání za účelem obnovy řízení při únosu. Tato 3 letadla byla Boeing 757, 767 a Airbus A320. I když tato informace byla po 9/11 pohřbena, tak pokud se někomu chce vrtat v historii, zjistí, že všechna letadla Boeing 757/767 byla asi měsíc po 9/11 na zemi, nelétala. Tehdy byla na zemi vlastně všechna letadla, a jejich nucený pobyt na zemi byl řádně publicizován.
Letadla 757/767 však nelétala proto, že "bílé klobouky" znaly pravdu o 9/11, a přikázaly, aby dálkové systémy k obnovení při únosu byly současně deaktivovány, protože věděli, jak skutečně došlo k 9/11. Bylo však umožněno, aby Airbus A320 nadále měl tento systém, protože jeho přístupové kódy byly bezpečnější a v tu dobu nebylo hackování, které by na něj fungovalo.
Jak to bylo s včerejším zřícením:
Kdyby nebylo co skrývat, už bychom věděli, co piloti říkali řídící věži, jak tomu je u každého zřícení, které není záměrnou černou operací. Avšak je potvrzeno, že piloti "neřekli nic", a toto už nelze odvolat, nenechte je, aby z toho unikli nějakým podfukem, když už to řekli.
Ve všech případech, kdy nejde o záměrnou operaci, když dojde k problémům v letové výšce před zřícením, piloti vždy mluví, a vždy mají plno času, aby řekli věži, co je za problém. Letecké nehody nejsou jako automobilové, které trvají sekundu. Jak se ukazuje, nehoda trvala plných 10 minut, což znamená, že fakt, že když žádný pilot nevydal SOS nebo nezavolal věž, bylo to způsobeno záměrně. Není možné, aby piloti "promeškali" tak dlouhý 10minutový pád. "Pomalá ztráta tlaku" maskuje, že letadlo bylo v tu dobu doprovázeno bojovými letouny, které jsou zřejmým viníkem.
Ke zřícení došlo ve Francii, což znamená, že není možné, aby piloti byli mimo dosah řídících věží. Měli bychom tedy již mít veškeré detaily, neměla by být potřeba žádná černá skříňka, pokud toto zřícení bylo legitimní.
Dvě informace nutné k pochopení:
1. Ani slovo od pilotů, že by bylo něco špatně.
2. Letadlo letělo před "zřícením" ve velké výšce.
To znamená, že piloti, i když se zřítili ve velké rychlosti, by vždy měli čas vyslat SOS nebo zavolat věž. Jediný způsob, kdy k této komunikaci nemůže dojít, je, pokud je komunikace záměrně rušena či někdo zvnějšku letadla ochromil schopnost vyslat SOS. Čili, cockpit byl náhle zničen.
Všechny zprávy říkají, že letadlo se zřítilo, když bylo kompletní, takže lze pravděpodobně vyloučit strukturální nefunkčnost.
Bingo: Třetí informace potvrzující sestřelení nebo dálkově ovládané zřícení.
"Svědkové popsali, že slyšeli explozi "jako zvuk dynamitu", a pak viděli proletět bojové letouny, což napovídá, že osobní letadlo mělo vojenskou eskortu."
Je nemožné, aby tento "zvuk dynamitu" byl sonický třesk, protože svědkové na zemi ho slyšeli předtím, než proletěly bojové letouny, ale k sonickému třesku dochází až POTÉ, co proletí objekt, který ho způsobil. Zvuk dynamitu byl velmi pravděpodobně zvuk sestřelení letadla, které buď způsobily bojové letouny, anebo tam měly být přítomny jako svědkové.
Idiotům, kteří říkají: "Vida, konspirátoři to vyřešili, ještě než tam dorazil jediný vyšetřovatel": Je pouze pár věcí, které stačí vědět, abyste tohle vyřešili, ostatní jsou pouhé podvody.
1. Letadlo klesalo 10 minut, a piloti neřekli ani slovo. Jak se to může stát? Rušením komunikace. Kdo mohl rušit komunikaci?
2. Bojové letouny, které sledovaly tento Airbus. Ty mohly rušit komunikaci velmi snadno, a také ho sestřelit. Pravděpodobně ho však ani nesestřelily, nebo mu ani nemusely rušit komunikaci, protože:
3. Letadlo bylo standardně vybaveno dálkovým ovládáním pro případ únosu. Tato vnější kontrola velmi snadno vypne veškeré komunikace na dálku. Nulový kontakt s věží říká vše.
Odpovědí na toto zřícení je zřícení pomocí dálkového ovládání.
Proč by stíhačky doprovázely toto letadlo přesně v tu dobu? Už jen to svědčí o všem. A nemusíme si ani představovat, kdo v tom letadle byl.
Důkaz:

Cenzura informací o přítomnosti stíhaček dokazuje, že ho skutečně sestřelily. Pokud ne, proč je ze zpráv vymazána jejich přítomnost?
Zde máme screeny článku Daily Mail zaslané čtenářem, které udělal v 10:44:36. Jsou tam informace o výbuchu i informace o doprovodu vojenskými stíhačkami, které z pozdějších verzí zpráv zmizely.
Ke „zřícení“ Airbusu 320:

Z některých německých webů byly tyto články zablokovány, nejsou dostupné nebo vymazány.

Svět se začíná nacházet v totální válce informativní i skutečné. Nechal bych okamžitě zavřít Hollandeho a celou vládu.

Německý Airbus 320 byl záměrně "sestřelen" pomocí systému dálkového ovládání

March 24. 2015

Jim Stone

Překlad: OrgoNet
Důkaz:Zřícené německé letadlo bylo doprovázeno bojovým letouny, jak ukazují printscreeny níže v tomto článku.
Malé kousky trosek potvrzují, že letadlo bylo "sestřeleno" dálkovým ovládáním v plné rychlosti, při 600 a více mílích za hodinu.
V době 9/11 existovala tři letadla, známá tím, že měla jako standardní výbavu dálkové ovládání za účelem obnovy řízení při únosu. Tato 3 letadla byla Boeing 757, 767 a Airbus A320. I když tato informace byla po 9/11 pohřbena, tak pokud se někomu chce vrtat v historii, zjistí, že všechna letadla Boeing 757/767 byla asi měsíc po 9/11 na zemi, nelétala. Tehdy byla na zemi vlastně všechna letadla, a jejich nucený pobyt na zemi byl řádně publicizován.
Letadla 757/767 však nelétala proto, že "bílé klobouky" znaly pravdu o 9/11, a přikázaly, aby dálkové systémy k obnovení při únosu byly současně deaktivovány, protože věděli, jak skutečně došlo k 9/11. Bylo však umožněno, aby Airbus A320 nadále měl tento systém, protože jeho přístupové kódy byly bezpečnější a v tu dobu nebylo hackování, které by na něj fungovalo.
Jak to bylo s včerejším zřícením:
Kdyby nebylo co skrývat, už bychom věděli, co piloti říkali řídící věži, jak tomu je u každého zřícení, které není záměrnou černou operací. Avšak je potvrzeno, že piloti "neřekli nic", a toto už nelze odvolat, nenechte je, aby z toho unikli nějakým podfukem, když už to řekli.
Ve všech případech, kdy nejde o záměrnou operaci, když dojde k problémům v letové výšce před zřícením, piloti vždy mluví, a vždy mají plno času, aby řekli věži, co je za problém. Letecké nehody nejsou jako automobilové, které trvají sekundu. Jak se ukazuje, nehoda trvala plných 10 minut, což znamená, že fakt, že když žádný pilot nevydal SOS nebo nezavolal věž, bylo to způsobeno záměrně. Není možné, aby piloti "promeškali" tak dlouhý 10minutový pád. "Pomalá ztráta tlaku" maskuje, že letadlo bylo v tu dobu doprovázeno bojovými letouny, které jsou zřejmým viníkem.
Ke zřícení došlo ve Francii, což znamená, že není možné, aby piloti byli mimo dosah řídících věží. Měli bychom tedy již mít veškeré detaily, neměla by být potřeba žádná černá skříňka, pokud toto zřícení bylo legitimní.
Dvě informace nutné k pochopení:
1. Ani slovo od pilotů, že by bylo něco špatně.
2. Letadlo letělo před "zřícením" ve velké výšce.
To znamená, že piloti, i když se zřítili ve velké rychlosti, by vždy měli čas vyslat SOS nebo zavolat věž. Jediný způsob, kdy k této komunikaci nemůže dojít, je, pokud je komunikace záměrně rušena či někdo zvnějšku letadla ochromil schopnost vyslat SOS. Čili, cockpit byl náhle zničen.
Všechny zprávy říkají, že letadlo se zřítilo, když bylo kompletní, takže lze pravděpodobně vyloučit strukturální nefunkčnost.
Bingo: Třetí informace potvrzující sestřelení nebo dálkově ovládané zřícení.
"Svědkové popsali, že slyšeli explozi "jako zvuk dynamitu", a pak viděli proletět bojové letouny, což napovídá, že osobní letadlo mělo vojenskou eskortu."
Je nemožné, aby tento "zvuk dynamitu" byl sonický třesk, protože svědkové na zemi ho slyšeli předtím, než proletěly bojové letouny, ale k sonickému třesku dochází až POTÉ, co proletí objekt, který ho způsobil. Zvuk dynamitu byl velmi pravděpodobně zvuk sestřelení letadla, které buď způsobily bojové letouny, anebo tam měly být přítomny jako svědkové.
Idiotům, kteří říkají: "Vida, konspirátoři to vyřešili, ještě než tam dorazil jediný vyšetřovatel": Je pouze pár věcí, které stačí vědět, abyste tohle vyřešili, ostatní jsou pouhé podvody.
1. Letadlo klesalo 10 minut, a piloti neřekli ani slovo. Jak se to může stát? Rušením komunikace. Kdo mohl rušit komunikaci?
2. Bojové letouny, které sledovaly tento Airbus. Ty mohly rušit komunikaci velmi snadno, a také ho sestřelit. Pravděpodobně ho však ani nesestřelily, nebo mu ani nemusely rušit komunikaci, protože:
3. Letadlo bylo standardně vybaveno dálkovým ovládáním pro případ únosu. Tato vnější kontrola velmi snadno vypne veškeré komunikace na dálku. Nulový kontakt s věží říká vše.
Odpovědí na toto zřícení je zřícení pomocí dálkového ovládání.
Proč by stíhačky doprovázely toto letadlo přesně v tu dobu? Už jen to svědčí o všem. A nemusíme si ani představovat, kdo v tom letadle byl.
Důkaz:

Cenzura informací o přítomnosti stíhaček dokazuje, že ho skutečně sestřelily. Pokud ne, proč je ze zpráv vymazána jejich přítomnost?
Zde máme screeny článku Daily Mail zaslané čtenářem, které udělal v 10:44:36. Jsou tam informace o výbuchu i informace o doprovodu vojenskými stíhačkami, které z pozdějších verzí zpráv zmizely.
Ke „zřícení“ Airbusu 320:

Z některých německých webů byly tyto články zablokovány, nejsou dostupné nebo vymazány.

Svět se začíná nacházet v totální válce informativní i skutečné. Nechal bych okamžitě zavřít Hollandeho a celou vládu.

Německý Airbus 320 byl záměrně "sestřelen" pomocí systému dálkového ovládání

March 24. 2015

Jim Stone

Překlad: OrgoNet
Důkaz:Zřícené německé letadlo bylo doprovázeno bojovým letouny, jak ukazují printscreeny níže v tomto článku.
Malé kousky trosek potvrzují, že letadlo bylo "sestřeleno" dálkovým ovládáním v plné rychlosti, při 600 a více mílích za hodinu.
V době 9/11 existovala tři letadla, známá tím, že měla jako standardní výbavu dálkové ovládání za účelem obnovy řízení při únosu. Tato 3 letadla byla Boeing 757, 767 a Airbus A320. I když tato informace byla po 9/11 pohřbena, tak pokud se někomu chce vrtat v historii, zjistí, že všechna letadla Boeing 757/767 byla asi měsíc po 9/11 na zemi, nelétala. Tehdy byla na zemi vlastně všechna letadla, a jejich nucený pobyt na zemi byl řádně publicizován.
Letadla 757/767 však nelétala proto, že "bílé klobouky" znaly pravdu o 9/11, a přikázaly, aby dálkové systémy k obnovení při únosu byly současně deaktivovány, protože věděli, jak skutečně došlo k 9/11. Bylo však umožněno, aby Airbus A320 nadále měl tento systém, protože jeho přístupové kódy byly bezpečnější a v tu dobu nebylo hackování, které by na něj fungovalo.
Jak to bylo s včerejším zřícením:
Kdyby nebylo co skrývat, už bychom věděli, co piloti říkali řídící věži, jak tomu je u každého zřícení, které není záměrnou černou operací. Avšak je potvrzeno, že piloti "neřekli nic", a toto už nelze odvolat, nenechte je, aby z toho unikli nějakým podfukem, když už to řekli.
Ve všech případech, kdy nejde o záměrnou operaci, když dojde k problémům v letové výšce před zřícením, piloti vždy mluví, a vždy mají plno času, aby řekli věži, co je za problém. Letecké nehody nejsou jako automobilové, které trvají sekundu. Jak se ukazuje, nehoda trvala plných 10 minut, což znamená, že fakt, že když žádný pilot nevydal SOS nebo nezavolal věž, bylo to způsobeno záměrně. Není možné, aby piloti "promeškali" tak dlouhý 10minutový pád. "Pomalá ztráta tlaku" maskuje, že letadlo bylo v tu dobu doprovázeno bojovými letouny, které jsou zřejmým viníkem.
Ke zřícení došlo ve Francii, což znamená, že není možné, aby piloti byli mimo dosah řídících věží. Měli bychom tedy již mít veškeré detaily, neměla by být potřeba žádná černá skříňka, pokud toto zřícení bylo legitimní.
Dvě informace nutné k pochopení:
1. Ani slovo od pilotů, že by bylo něco špatně.
2. Letadlo letělo před "zřícením" ve velké výšce.
To znamená, že piloti, i když se zřítili ve velké rychlosti, by vždy měli čas vyslat SOS nebo zavolat věž. Jediný způsob, kdy k této komunikaci nemůže dojít, je, pokud je komunikace záměrně rušena či někdo zvnějšku letadla ochromil schopnost vyslat SOS. Čili, cockpit byl náhle zničen.
Všechny zprávy říkají, že letadlo se zřítilo, když bylo kompletní, takže lze pravděpodobně vyloučit strukturální nefunkčnost.
Bingo: Třetí informace potvrzující sestřelení nebo dálkově ovládané zřícení.
"Svědkové popsali, že slyšeli explozi "jako zvuk dynamitu", a pak viděli proletět bojové letouny, což napovídá, že osobní letadlo mělo vojenskou eskortu."
Je nemožné, aby tento "zvuk dynamitu" byl sonický třesk, protože svědkové na zemi ho slyšeli předtím, než proletěly bojové letouny, ale k sonickému třesku dochází až POTÉ, co proletí objekt, který ho způsobil. Zvuk dynamitu byl velmi pravděpodobně zvuk sestřelení letadla, které buď způsobily bojové letouny, anebo tam měly být přítomny jako svědkové.
Idiotům, kteří říkají: "Vida, konspirátoři to vyřešili, ještě než tam dorazil jediný vyšetřovatel": Je pouze pár věcí, které stačí vědět, abyste tohle vyřešili, ostatní jsou pouhé podvody.
1. Letadlo klesalo 10 minut, a piloti neřekli ani slovo. Jak se to může stát? Rušením komunikace. Kdo mohl rušit komunikaci?
2. Bojové letouny, které sledovaly tento Airbus. Ty mohly rušit komunikaci velmi snadno, a také ho sestřelit. Pravděpodobně ho však ani nesestřelily, nebo mu ani nemusely rušit komunikaci, protože:
3. Letadlo bylo standardně vybaveno dálkovým ovládáním pro případ únosu. Tato vnější kontrola velmi snadno vypne veškeré komunikace na dálku. Nulový kontakt s věží říká vše.
Odpovědí na toto zřícení je zřícení pomocí dálkového ovládání.
Proč by stíhačky doprovázely toto letadlo přesně v tu dobu? Už jen to svědčí o všem. A nemusíme si ani představovat, kdo v tom letadle byl.
Důkaz:

Cenzura informací o přítomnosti stíhaček dokazuje, že ho skutečně sestřelily. Pokud ne, proč je ze zpráv vymazána jejich přítomnost?
Zde máme screeny článku Daily Mail zaslané čtenářem, které udělal v 10:44:36. Jsou tam informace o výbuchu i informace o doprovodu vojenskými stíhačkami, které z pozdějších verzí zpráv zmizely.

Severočeská PRAVDA
Vydává Miroslav Starý, IČO: 62732021, E-mail: stary_m@volny.cz
Adresa redakce: Mimoň IV., Letná 207; telefon 606590473